Tema: Re: Pigi nakvyne Maskvoje
Autorius: Kazbekas
Data: 2011-04-05 13:50:03
Yra yra. Turi but. Galvos kirst neduociau, bet yra. Man rodos, kad ten dalis
sveciu namu gal ir yra diplomatai butai, nes bent jau Budraitis, man rodos,
kaip ten ir gyveno, kol dirbo atase. Bet ir kambariu yra, tik kainos tai
neklausk, bet baisi tikrai nera.

"Guliu Rukau"  parašė naujienų news:ineji3$oef$1@trimpas.omnitel.net...

o jie dar ten tebera, nes pakolkas radau tik 2009m straipsni apie tai, kad
jie bus paversti i diplomatu butus. bandziau skambinti i ambasada, bet
atsiliepe autoasakinklis ir pasirinkimo kaip sveciu namai nebuvo....