Tema: Re: klausimeliai del kemperiu
Autorius: kufas
Data: 2011-03-22 18:54:36
Turejau 3 keliones kemperiu:
Kroatija,Italija,Prancuzija.
Kroatija-10m senumo kemperis,kitur su naujais.
Vaziavom seimomis didelemis kompanijomis. Vaziavom ilsetis o ne lekti akis
isdege.Visur labai patiko keliones.
Sunkoka buvo vaziuot Paryziuje,o Romoje labai greitai pasistatem kempinge ir
vazinejom vietiniu transportu.
Semo kemperio problemos- nevaziuoja greiciau 90km/h ,o Austrijos kalnuose
autobane tik 30-40km/h sugebedavo.
Bet senas pigiau kainuoja ir francize yra maza.
Nauju kemperiu elektroniskai apribotas greitis-130km/h ,bet mes sugebedavom
nuo kalno pasiekti 140km/h.
Nauju kemperiu draudimo francize-1500Lt ir labai priekabiai ziuri priduodant
kemperi. Gavau akmenuka Lenkijoj i priekini stikla,
pastabdzius,kompanija nulauze tokio viduj esancio zaislinio staliuko koja.
Uz viska paskaiciavo kaip nauju ir neliko mano uzstato(francizes)
Gerai,kad paviko apgauti su duru rankenelem,duso stiklu ir stogo
nubrozdinimu (neivertinom aukscio). Ir siaip kemperyje viduj viskas padaryta
ant snargliu,
reikia labai atsargiai elgtis,kad neislauztum.
O dar yra kuras. Vaziavom dviem is karto: Fordas ir FIAT. Abu 7m,tik FIAT
aptakesnis priekis(nebuvo miegamuju vietu virs vairuotojo)
Fordas degino 16L/100km ,FIAT-12L/100km vidutiniskai dyzelio. Nors vaziavom
ilsetis,bet letai (90km/h) vaziuoti nemokejom :)