Tema: Re: klausimeliai del kemperiu
Autorius: Virus
Data: 2011-03-21 17:08:00
> 2. Ar aktualu kemperio ilgis? Tarkime galvoju, kad turetu buti iki 7 m.
> galbut ir manevruoti po Norvegija lengviau, bet itariu ir pigiau keltis

Skirtumo manevruojant tarp 6.5 ir 7 metru realiai nelabai
pajausi - tai ne tas automobilis, su kuriuo reiktu lysti
i visokius senamiescius, ten problema pasidaro ir ilgis,
ir plotis ir aukstis. Su kemperiu atvares i miesta pradesi
labai aiskiai matyt, kad didzioji dalis parkingu turi ribota
auksti iki 2.1-2.2 metru ir su 3 metru aukscio gargaru tenka
ieskot kito parkingo. Bet i Norvegija vaziuojama ne po miestus
trintis :)

> 3. Ar nera kokiu apbribojimu keliuose, jei kemperis, tarkime 3,5 t ir
> daugiau? gal dideja keliu mokesciai ar pan?

Keliu mokesciai tau priklausys ne nuo mases (turbut 99% nuojamu
bus iki 3.5t, kitaip su B kategorija vaziuot negaletum), bet nuo
to, ar pvz. yra sudvigubinti ratai gale - tokiu yra, kaina tokioj
Prancuzijoj isaugtu zenkliai, kaip Norevgijoj nezinau.

> 4. Kiek svarbu kemperio naujumas? Radau zenkliai pigesniu kepmeriu,
> taciau jei jie kokiu 2000-2001 m, ar neiskils kokiu techniniu bedu?
> Aplamai, kiek nuomotojai atsakingi, jei sugesi kur kelyje, yra kokios
> nors taisykles, ar bus tavo bedos?

Naujumas neapsaugo nuo gedimu. Man visiskai naujam kemperiui
nuduso dujinis salono sildymas, smulkmena, bet nemalonu, ypac
tokioj Norvegijoj. Del rimtesniu gedimu - skaityk salygas.
Labai nesistebek gaves sutarti su irasu 'sugedes kemperis -
kliento problema', po to kalbant jau aiskina, kad mes klientu
nepaliekam bla bla bla, bet pasirasyt vistiek ta pati shudopieri
kisa. Tokias sutartis labiau megsta nuomotojai, siulantys 5-10
metu senumo kemperius. Jei nuomoji gerokai panasiota, primygtinai
siulau nuvaziuot ir paziuret ta kemperi gyvai, ne tik nuotraukose.
Kartais vien paziurejus i padangas noras nuomota ta krepsa atsoka.

http://www.krantas.lt/lt/keltu_bilietai_/ :)
--
Virus