Tema: Re: Venecijos karnavalas
Autorius: svyt
Data: 2011-03-01 01:09:20
cia nesenai ziurejau filma apie venecija ir jos gondolistus, ten kelis kart
pabreze kad gondolistai uzdirbtus pinigus meta i bendra kasa ir dalinasi.
Buvau pries kelis metus, 3 kilometrai ta venecija i visas puses, galima
paciam pasivaiksciot ne turistu marsrutais, nieko ten daugiau ir nera joj,
jokios pramones, ar kazko ne turistam, dar plius vasara jinai visa dvokia,
daro ten kazka kad vanduo sparciau cirkuliutou kanalais, bet kol kas nieko
romantisko joj nera.

--
vyt/ /