Tema: Re: Venecijos karnavalas
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-22 11:17:33
aš plaukiojau ir taksi, ir gondola. tai visiškai ne tas pats. Gondolą mes jamėm kažkur pačiam mieste ir jos kaina buvo ar ne po 3
EUR nuo kiekvieno ir tikrai pamatėm venecijiečių Veneciją, o ne turistų :) Bet nurodė mums ją vietinis ir palydėjo iki savininko,
turbūt todėl ir buvo atitinkama kaina.

Ką pamatyti - nežinau, aš buvau Venecijoj tik tam, kad pliusiuką užsidėčiau, nesu turistinių bonbonkių fanė :)