Tema: Re: Naktyne Jasna Slovakija
Autorius: Sarunas
Data: 2011-02-23 16:22:26
šitie apartmentai buvo pasiūlyti draugų, kurie šiemet vasario pradžioj buvo.
Sakė viskas l.gerai.
Bet man reikėjo š.m. kovo viduriui, tai atrašė "sorry, vietų nėr". Na, bet
aš dvylikai žmonių prašiau.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5899 (20110223) __________

http://www.eset.com