Tema: Re: Naktyne Jasna Slovakija
Autorius: Saulius
Data: 2011-02-23 15:45:03
Su sniegu siemet siaip liudni reikalai tenai, virsuj kur nepripusta trasos
uzdarytos, uztai ir eiles prie keltuvu didesnes ir trasose tirstoka, nes
mazesniam plote visi susikoncentrave. 2009, kai buvo labai sniegingi metai
teko balandzio vos ne vidury slidinet, tai sniego dar buvo gausu, bet viskas
greitai tirpo, tarpais +18 tempertatura buvo. Man atrodo paskui labai
greitai ir uzsidare slidinejimas. Siemet, matyt, viskas nuo temperaturos,
lietaus priklausys, sniego mazai, tai turbut keliu dienu klausimas butu jei
smarkiau atsiltu ar palytu. Na gal dar gerokai pasnigs, temperatura tai
neigiama tenai, kiek matau