Tema: Re: Q: Agentura kviecia i seminara apie keliones, zada priza. Kaspernaujiena?
Autorius: Edo
Data: 2011-02-25 10:17:37
Man irgi skambino. Ta pati dainelė. Iš karto paklausiau, ar visi jų
pasiūlymai tik kelionėms Europoje. Pradėjo kažką mykt. Atsisakiau jų
pasiūlymų argumentuodamas, kad jų siūlomos kelionės kryptys man visiškai
neįdomios. Tai pakeltu tonu atsakymas parėjo - tai jūs norite pasakyti,
kad atsisakote PRIZO? :-))

E.