Tema: Re: Agentura kviecia i seminara apie keliones, zada priza. Kasper naujiena?
Autorius: upskaskykas
Data: 2011-01-28 20:58:27
nueini su zmona i reprezentacija Amber promotion.
Kiekvienai porai po vadybininke, kuri kabina makaronus.
Dalyvauja koks uzsienietis kuris kalba angliskai, jam vertejauja lietuve.
Ant stalo valgyt nebuna, buna tik stikline vandens.
tada tave isduria, jei ir prie saves neturi pinigu, bet nueini iki bankomato
ir atsinesi.
sudarai sutarti ir pasirasai prinigu priemimo kvita.
Pareini namo ir suvedi i google imones pavadinima, o tada jau atsitokeji jog
sukisai pvz 3000 Lt (tokia pradine kaina) buna ir maziau ir daugiau, viskas
priklauso nuo dalyvaujanciu, nes surengiamas aukcionas.
As is tu, kur pinigus susigrazinau, bet kol buvau toj agenturoj
prisiklausiau visko is zmoniu (yra ikliuvusiu advokatu, kur metus bylinejasi
ir tik dali sumos susigrazino si zinia yra menesio senumo ir imta ne is
interneto)
Tokiu kaip as atsiimti pinigu ateina mazdaug kas valanda.