Tema: Re: Padėkit apsispręst
Autorius: Fuga
Data: 2011-01-31 12:55:35
Bet gi reikia užsidėti "varnelę", kad buvai Kanuose. Manau, kad galima
skirti iki 2 val. ir paslampinėti apie kongresų rūmus, gal bus raudonas
kilimas patiestas. Apžiūrėti kino aktorių rankų plaštakas. Taip pat reikia
pasivaikščioti po senamiesti, palipti iki bažnyčios.
Jei domina, galima aplankyti kvepalų sostinę Grasse (netoli Kanų), aplankyti
kokį kvepalų muziejų, įsigyti kvepalų.
Aplankius kvepalų sostinę galima palėkti iki įspūdingo Verdono tarpeklio,
netoli Castellane.

Važinėjant po Žydrąją pakrantę, taip pat reikia užsukti į Saint Tropez.
Pasivaikščioti po senamiestį, aplankyti senąją žandarmeriją, kur "tarnavo"
Louis de Fuines.

Šalia Hyeres (netoli Toulon), galima aplankyti vario kasyklą, dar ir
pažiūrėti įvairų kristalų ekspoziciją.

Kai jau nuo Marselio kilsit į viršų, rekomenduoju užsukti į popiežių miestą
Avignon. Netoli jo galima aplankyti įspūdingą romėnų akveduką Pont du Gard.
Labai mieli ir kiti Provanso miesteliai Orange, Carpentras ir kt. aplink.
Nimes yra gerai išsilaikęs romėnų amfiteatras. Jame prieš kažkiek metų
koncertavo Metallica.

Jei dar palėkti kiek į Vakarus, galima pravažiuoti įspūdingu Millau viaduku
(aišku už pravažiavimą juo papildomai susimokant). Po to nuo autostrados
nuvažiuoti žemyn, apžiūrėti šį puikų statinį iš apačios. Po to galima
aplankyti šalia Millau esančius Roquefort sūrio nokinimo rūsius, esančius
kalne (kalno viduje yra būtent natūralūs nokinimo rūsiai). Taip pat galima
įsigyti šio nuostabaus sūrio, ypač tų rūšių, kurių nėra prekyboje.

Tiek trumpai, nes apie Prancūziją galima tiek prirašyti.... Žiūrint kas
domina.

"Akteonas"  parašė naujienų news:ii5sf2$61e$1@trimpas.omnitel.net...

Zydrojoj pakrantej labai grazios vietos: Ephrussi-Rotschild vila, miesteliai
Antibes ir Saint Paul de Vence (sitas truputi auksciau ir toliau nuo juros).
Taip pat labai verta pabuvoti Nicoje, uzsukti i Monaka, jei domina parkai, i
Mentona - jame yra pora graziu botanikos sodu (tik nezinia, kas ten zydes
balandzio pradzioje). Mano nuomone, visai neverta gaisti laiko Kanams -
eilinis pakrantes mieteliukas, isgarsejes kino festivalio deka.

"Vaidotas" <vaidotas@xxxxxxxxx.lt> parašė naujienų
pranešime:ii5phc$13m$1@trimpas.omnitel.net...