Tema: Re: Padėkit apsispręst
Autorius: Akteonas
Data: 2011-01-31 10:38:58
Zydrojoj pakrantej labai grazios vietos: Ephrussi-Rotschild vila, miesteliai
Antibes ir Saint Paul de Vence (sitas truputi auksciau ir toliau nuo juros).
Taip pat labai verta pabuvoti Nicoje, uzsukti i Monaka, jei domina parkai, i
Mentona - jame yra pora graziu botanikos sodu (tik nezinia, kas ten zydes
balandzio pradzioje). Mano nuomone, visai neverta gaisti laiko Kanams -
eilinis pakrantes mieteliukas, isgarsejes kino festivalio deka.

"Vaidotas" <vaidotas@xxxxxxxxx.lt> parašė naujienų
pranešime:ii5phc$13m$1@trimpas.omnitel.net...