Tema: Re: Patarimo kur slidineti Austrijoj
Autorius: solara
Data: 2011-02-02 10:03:36
Ir viskas? :) Žinoma tai individualu, bet mums šie argumentai visiškai
niekiniai.

visų pirma - valanda važiavimo (tikrai nereikia daugiau) nesudaro jokių
sunkumų, važiuoti kalnų serpantinais yra malonu/įdomu/smagu. O jei pataikai
per kokią pūgą per kalnų perėją persiristi  - dar ir atitinkamą dozę
adrenalino gauni.  Trūksta slidinėjimo valandos? Atsikelk ta valanda
anksčiau. Bet paprastai būna slidinėjimo per akis, kojos nebelaiko anksčiau
nei užsidaro keltuvai.

antra - niekada neslidinėjame vienoje vietoje, mažiausiai aplankome 2, o
kartais ir 3 kalnus. Tiesiog per savaitę zulinti tą patį kalną pasidaro
nuobodu.
Taigi, iškart  renkamės vietą, kur būtų protingu atstumu (iki 1 val
važiavimo) pasiekiami nusižiūrėti centrai.  Paprastai prie pusryčių stalo ,
atsižvelgdami į orų situaciją, nusprendžiame į kurį važiuosime šįkart.  Su
tokiais poreikiais ir įpročiais  kad ir kokioje vietoje gyventum ,
pravažinėtum lygiai tiek pat.

Apre ski ...? Kam malonumai, o kam ir kančia... :)

Man ideali vieta apsistojimui - atskiras namelis kalno šlaite, toliau nuo
visų žmonių ir civilizacijos džiaugsmų.

Košmariškų atostogų etalonas - didelis viešbutis kurorto centre, pilnas
apgirtusių triukšmingų turistų.