Tema: Re: Patarimo kur slidineti Austrijoj
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2011-01-27 20:41:45
Kolega Banginis iskele tarsi ir pagrista hipoteze, kad, paprastai tariant,
levuose kurortuose kazkur greta nuoma pigesne, paciuose didesniuose -
didesne, o tokios ES vietos kaip Livigno del objektyviu priezasciu tiesiog
kainos atzvilgiu isskirtines. Ta Campitello atvejis ir patvirtina, kurortas
tai treciarusis italiskais mastais (buvau-zinau). Po teisybei ne nesuprantu
kas gali toki atstuma (nesvarbu kokiu budu), del jo keliauti, na bet
nevermind.