Tema: Re: Marokas
Autorius: liutukas
Data: 2011-01-21 18:25:39
Liuks, labai gera kaina ;)
Vadinasi i Marocca galima uz 6 eur gaut, nes is DE tai maziau 30eur kazkaip nemaciau. Bet cia itariu su nakvyne jau, nes be nakvynes
nera tokiu marsrutu.
O i Marroca galima ir kovo men, cia pagal rekomendacijas. Veliau jau gali net karsta buti ir noresis masinoj po kondishke sedeti.
Taciau nevisiems imanoma rinktis laika...