Tema: Re: Marokas
Autorius: alm
Data: 2011-01-20 21:40:22
2011.01.20 14:56, liutukas rašė:
> Dar ir kovui sunkiai su akcijom, apie balandi isvis nekalbama dar.
> Reikia palaukti. Pigiau kaip ryanair kolkas neradau niekur, gal
> pasitaiko bet as neuztikau.
> Del menesio pasikeitimo - nera reikalo pirkti iskarto pirmyn/atgal,
> galima i pireki nusipirkti, po to veliau atgal, cia ne ta aviabendrove,
> kur bilietas i viena puse brangiau nei pirmyn/atgal :)
> Dar siulau paziureti condor akcijas, ispardavimus, ten yra Adagir apie
> 70-150eur.
> Siai dienai Marakesas vasario menesiui turiu kaina 480Lt (abu galai),
> bet cia manau ne pati geriausia kaina.

Na aš kaip tik sėkmingai suskraidžiau į Maroką už 155 Lt
(Kaunas-Paryžius-Tanžeras, Tanžeras-Madridas, Madridas-Paryžius-Kaunas,
10+6+6+10+10 eur + entropay mastercard prepaid procentai). Bilietai
pirkti 3 savaitės iki kelionės.

Šiaip nematau reikalo laukti ten pavasario - ir dabar pačioje Maroko
šiaurėje buvo dieną galima su maikute vaikščioti, o labai norint ir
maudytis (+17 vanduo).