Tema: Re: Kelione automobiliu per europa su dvimeciu vaiku
Autorius: Joy Division
Data: 2011-01-21 14:40:56
nuo vaiko priklauso.. musu 2,5 metu tai ir 4val pravaziuoja jei miega.. jei
nemiega - tai ir dvd grotuvas nebepadeda - po valandos is nuobodulio didelis
nepasitenkinimas kyla.. pastoviai reikia kuo nauju uzimineti ar aktyviai
zaisti jei neturi nuotaikos pati zaisti.. nu bet su kiekvienu menesiu
situacija tik gereja..