Tema: Re: Kelione automobiliu per europa su dvimeciu vaiku
Autorius: Sennat
Data: 2011-01-21 09:19:44
As nesuprantu, kam jus norit sau atostogas susigadint??? Jau vien su vaiku
vaziuot - daug vargo, dvieju metu vaikas taip nebeissedi kaip metu, jam
atsibosta ir jis pradeda lipti lauk is tos kedutes, o dar uosviai...
Suprantu, kad jie vietoj aukles vaikui, bet bent jau as negaliu ir
savaitgalio su jais isbut, kad nepradetu manes erzint (nors sutariu ir labai
gerai su uosviais), nes kartos skiriasi, poziuriai visai kiti ir t.t.
Kelioneja tas dar kaip minimum 2-3 kartus paryskeja... nafik... kelioneje su
geriausiais draugais po savaites pavargsti, o cia su vaiku ir uosviais... :)
Vienintelis variantas nent jau mano manymu - lektuvas, viesbutis prie juros,
baseinas, lektuvas - namai. Tada dar kazkiek pailsesi... Is praktikos
siulau - vaika uosviams/tevams ir patys dviese keliaujat. Geriausias
variantas.