Tema: Re: Del Marsa Alam
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-01-13 20:19:19
prieš pat pliažą... pabrendi ir vualia (tik kad 80 proc. laiko buvo stiprus vėjas ir bangos)
ateidavo žmonės iš gretimo 5* viešbučio pas mus panardyt (nors tiek ten to ėjimo :)

Niuansų blogų per lenkus jokių, išskyrus džiuginančią kainą (varėm antrą kartą į Egiptą per juos, be jokių rekomendacijų, patys susimąstėm su mergiote)
visas bendravimas emailais angliškai, o ten užtenka būt ne iš medžio iškritusiam (esu gimęs vln, bet lietuvis ir lenkiškai tik vos vos susivapu)
tą kryptį aptarnauja kipro avialinija čarterinė su apynaujais B737-800 (Eurocyprian berods). Ėst neduoda (tik už pinigus), bet skraido tvarkingai.
Kas link kartu skrendančių lenkų budulių - duok dieve lietuvių buduliams taip atrodyt ir elgtis. Lenkai mandagūs žmonės.

Su viešbučiu bėdų nebuvo, nors "tik" 4* (aplink krūtesni keli). Viską užmušė kaina (2 asm. 14 d. ALL, papildomų išlaidų zero)
O iki Varšuvos nuvažiuot tai čia kaip jau kam. Man tai kaip iki Maišiagalos :)

--
'(oo)'