Tema: Re: Del Marsa Alam
Autorius: kewle
Data: 2011-01-12 15:54:42
Buvau gegužės mėn. per lenkus (itaka.pl). Ekskursijomis nesidomėjau, vietoje geras rifas snorkelinimui (bent prie Marsa Reef Resort). Tinginiavimui super vieta.
Sutikti rusai (nedaug tiesa matėm) keikėsi, kad juos atskraidino į Hurgadą ir po to 6+ valandos tyso autobusu. Nepaisant to, kad egzistuoja vietoje airportas iki kurio 5 min kelio.

--
'(oo)'

"Masala" <Thereisno@mail.com> parašė naujienų pranešime:igji7v$9oq$1@trimpas.omnitel.net...