Tema: Re: visa kortele is kelioniu draudimas (slidinejimui)
Autorius: Dm
Data: 2011-01-11 10:24:51
va kaip salygos Nordea Mastercard Xameleon aprasytos

Galiojimas, jei dalyvaujama sportinėje ir tam tikroje kitoje veikloje
Pagal šį polisą nuo nelaimingų įvykių, ligų, sužalojimų ir mirties, kurią
sukėlė
dalyvavimas sporto rungtynėse arba treniruotėse, nedraudžiama.
Taip pat neatlyginama žala, patirta dėl nelaimingo įvykio, ligos, sužalojimo
arba mirties,
kuri ištiko dėl vienos iš toliau išvardytų sporto šakų arba kitų veiklos
rūšių praktikavimo:

 Alpinizmas, pvz. kopimas į kalnus, uolas ir lipimas sienomis,
 Aviacijos sportas, pvz. parašiutizmas, sklandymas, skraidymas oro balionu,
šokinėjimas su guma („bungee jumping“),
 Slidinėjimas ne trasomis,
 Ekspedicijos į kalnus, džiungles, dykumas, tyrlaukius ar kitas negyvenamas
vietas, esančias užsienyje, arba panašus pavojingas užsiėmimas,
 Dalyvavimas atletikos varžybose arba treniruotės prieš jas,
 Kovinis arba kontaktinis sportas, toks kaip boksas, imtynės, dziudo ir
karatė,
 Jėgos sportas, toks kaip sunkioji atletika;
 Nardymas su akvalangu,
 Buriavimas vandenyne,
 Profesionalus sportas,
 Bet koks automobilių sportas,
 Kita sporto rūšis ar veikla, panaši į aukščiau išvardytas.

Prisimenu kai dariaus korta specialiai sita akcentavau, nes man sita kortele
pigiau nei moket kiekviena karta draudima priesh kelione.

"VaidasB"  wrote in message news:igf0ua$dh1$1@trimpas.omnitel.net...

sakai?

6.2. Nedraudžiamieji įvykiai ir neapmokamos išlaidos.
6.2.1.3. užsiimant pavojingu gyvybei sportu/veikla. Šiame punkte
vartojama sąvoka “pavojingas gyvybei
sportas/veikla” apima kovines sporto rūšis, auto – moto sportą,
aviacijos sporto šakas, parašiutizmą, nardymą,
alpinizmą, kalnų slidin÷jimą ir kitas ekstremalaus sporto šakas,
nepriklausomai nuo to, ar tai yra individualus
užsi÷mimas, ar laisvalaikio ir/ar bet kokio kito laiko praleidimo forma,
ar organizuoti užsi÷mimai, treniruot÷s,
varžybos.

nors ir turiu tą kortą, tačiau slidinėjimui imu papildomai ir su
civiline atsakomybe. Rekomenduoju IF. Kaina nedidelė, reikalai tvarkomi
normaliai.