Tema: Re: Ar verta pirkti kalnu slidziu batus (nuomuoti?)
Autorius: AloneWolf
Data: 2010-12-14 07:12:50
Batai: Manau verta pagalvoti apie savo batu pirkimą. Kaip žinia žmogaus
svoris ant pėdos pas kiekviena pasiskirsto šiek tiek skirtingai,
kiekvienas savotiškai stengiasi palikti savo "anspaudą". Vidinis bato
padas atsiformuoja pagal pėdą ir jokio diskomforto nelieka. Tai
įsivaizduokime kas gaunasi, kai koks 100 žmonių jau naudojosi nuomos
punkto batus. Jei pėda guli nepatogiai atsiranda skausmai. Nordica,
skirti plačiai pėdai, padas šiek tiek platesnis ir erdvesnis tokie kaip
Salomon ar Rossignol plačiapėdžiams sunkiau atitaikomi.

p.s.

tai patarimai kai aš sprendžiau ką daryti