Tema: Re: Ar verta pirkti kalnu slidziu batus (nuomuoti?)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-12-13 19:19:49
Karta metuose - tai as galiu pasiulyt uz simboline kaina senoku jau modeliu
gal 5 poras, neaisku, kokio dydzio reikia, pas mane ten pora nedidelei
vyriskai kojai (kokiu 42 - 43 Nr) ir trejetas moterisku/vaikisku
metosi.Sudeveti siek tiek, bet pirstai lauk dar nelenda...
Pradedantiesims visai sueitu, vistiek daugiau gules, negu ciuos :)))