Tema: Re: Kur slidinejot?
Autorius: 323
Data: 2010-12-07 16:07:28
Birstonas nedirba dar. Ir velnias zino kada dirbs...
Anyksciuose varlinykas per mazas mokytis, bet siaip viena is trasu netokia
ir stati, manau galima butu.

"wiedras"  wrote in message news:idkupg$aq1$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad Anykščiuose man rodos statokas kalnas, kaip niekad nestovėjusiems.
Birštone kaip ir yra viena pusė nuolaidi, bet prieš ~5 metus pakėlėjo toj
pusėj nebuvo. O vėliau nebuvau.
Ir kaži ar jau dirba Birštone..