Tema: Re: Kur slidinejot?
Autorius: keksas
Data: 2010-12-07 12:03:51
> girdejau kad ten neblogai:)
> O tai trasos geriau nei ozolkalns? Man asmeniskai ten patinka nes trasos
> palyginus ilgos ir irgi yra nemazas pasirinkimas, kiek pamenu apie 5
> trasas ir tarp medziu ir su tramplynais....

Sunku pasakyti, kur geriau. Ziurint pagal kokius kriterijus vertinti. As
pagal zmoniu kieki prie keltuvu vertinu, nes varau slidinet, o ne eilej
stovet ar kaboke sedet.
Pagal tramplynus ir sudetinguma vertinant, tai geriau yra Reikstukalns.
Daugiau slaitu, kai kurie yra sudetingi, tramplynu net 3 trasos. Ozolkalne
yra greitumine siaura trasa, taciau kai buvau joj vyko varzybos.
Neisbandziau..
Ozolkalne slidinejau per ilgaji savaitgali (tikras skruzdelynas), o
Reikstukalne esant atodriekiui velai vakare. Salygos labai skirtingos buvo
:)