Tema: Re: tolimu kelioniu aviabilietai po 150eur iki nauju metu is Frankfurto
Autorius: Marius
Data: 2010-11-22 16:42:12
Kai pirkom bilietus (2009.09) buvo ir Costa Rica, kaina
ta pati nuo 150 iki 200 eur su viskuo i abu galus.
gali paziuret (negaila :), mes uzsisakinejom per
http://www.jetairfly.com/flight/last-minute/en/
siais metais jie nesiuntinejo jau tokiu pasiulymu, laukiau i Maldyvus :))
reiktu pasidaryt tema, kur visi sudetu avialinijas su kuriomis gave pigiu
bilietu,
man atrodo kad visiems megstantiems keliauti i nauda iseitu, nors turbut ir
priestarauja
lietuviskai dvasiai :))))