Tema: Re: tolimu kelioniu aviabilietai po 150eur iki nauju metu is Frankfurto
Autorius: liutukas
Data: 2010-11-22 15:44:01
Liuks kaina, bet va siandien dienai nieko gero daugiau nemaciau, o kaip
tikri lietuviai niekas panasia informacija nesidalina jeigu ka aptinka :)
Niekaip nerandu i Costa Rica normalios kainos, is LT kaip beziuresi, 3k LTL
ir viskas, is DE ar GB iki 2400 galima nusileisti, bet iki ten kol nusigausi
bus vel tas pats. :(