Tema: Re: Patarkite dël bagaþinës ant stogo
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-11-13 00:25:49
Leisiu ir as sau trigrasi iterpti.

Tomuto teisus sakydamas, kad nuo bagazines priklauso labiausiai. Nuo
dizaino, nuo plastiko storio, nuo tvirtinimu ir sutvirtinimu ir tt ir pan..

Patisklinciau kelis momentus:

plotis nedidina vibraciju is esmes, nes platesne deze standesne
paprastai. bet tai nebutinai taisykle. Manyciau daugiau lemia dezes
konstrukcija..

del mito "daugiau 120 kmh'. galima ir su spinta ant stogo 150 lekti, kad
tik galios ir durnumo uztektu. Esme tame, kad deziu gamintojai kaip
susitare raso instrukcijose nevirsyti 130 kmh. Tame tarpe ir Thule su
dezemsi po 1000 eur ir Montblancas ir tie patys Hapro. Jei raso, turbut
zino.. Bet patys turejom klientu kurie gyresi kad su musu nuomotom dezem
leke 180 ir nieko, o ir Vokietijoj teko matyti kaip pralekia vietiniai
gerokai virs rekomenduoto greicio.. Zodziu fiziskai kaip ir galima, bent
ne pagal gamintojo sumanyma gaunasi tada..

Tokie pastebejimai is musu patirties..

--
Martynas
info@bagazines.lt