Tema: Re: Patarkite dėl bagažinės ant stogo
Autorius: Tamuto
Data: 2010-11-07 15:55:30
Viskas labai zenkliai prilklauso nuo tavo bagazines. Jei bagazine
aerodinamine, pakankamai siaura net ir islindus i prieki nesukelia jokio
diskomforto: nei garsu kazkokiu, nei mito kad "daugiau nei 120"
nepavaziuosi. Sanaudu irgi sakyciau nepriklausomai nuo islindus/neislindus
dasideda 0,5-1 Ltr.
Jei bagazine sena, kampuota - tas tiesa, geriausia kad ji tilptu stogo
plote, kitaip vargas: vibracija ir garsai bei sanaudos +2 ltr.

Pats esu isbandes visokius variantus, seno tipo net neziureciau, tad
atsakymas tau butu priklausomai nuo to kokia bagazine ziuri pirkti - jei ne
aerodinamine, tai geriau nuomuokis.