Tema: Re: Kaip skambinti pigiau is Indijos i LT
Autorius: gintasma
Data: 2010-11-08 15:19:32
Pigiausia  skambinti per skype. Isimeti pries isvaziuojant  10 euru kredita
ir skambini ish viesbucio i-cafe.
As turejau iPhone, ten yra skype klientas, tai patogiausia skambinti is
iPhone prisijungus prie wireleso. Tik vat Wirelesa ne visi viesbuciai turi.
Pvz  Udaipure Hotel Kalika pamenu buvo, tai 100 rupiju sumokejus kol gyveni
tol naudokis wirelesu, duoda burtazodzius prisijungt