Tema: Re: Kaip skambinti pigiau is Indijos i LT
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-11-08 14:17:07
Labas,
Indijoje nezinau, bet zinau kaip Nepale - jei mieste, skambini per internet
cafe kokia - pilna tokiu call kiseniu turistu rajonuose, arba
as nusipirkes buvau vietinio operatoriaus (Ncell, priklauso TeliaSonera)
prepaid ir pas juos i uzsieni renkant ne tiesiogiai bet per 1444 ( t.y
1444370XXXXX) gaunasi labai padoriai, apie 1 lt ar maziau i LT.

Tai siulyciau patikrinti Indijos operatoriu www prepaid tarifus ir ieskot
kokiu specialiu kainu/kodu skambinti i uzsieni.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt/ tadas@tj-sports. com