Tema: Re: Ekskursijos iš vietinių Egipte, Hurgadoje
Autorius: Gimp
Data: 2010-10-31 19:10:29
Visada imam is vietiniu (tiek Egipte tiek Turkijoje) - jokiu problemu, kaina
2-3 pigiau. Niekas ten nieko neapipisineja - ne is to biznis gaunasi, be to
tos agenturos tik parduoda keliones - jas organizuoja tikrai dideles
kontoros.

Tiesa paskutini karta kai varem i Kaira valanda velavo (galvojom jau kad
netaip uzsirase vesbuti) ir tokie nelabai nei rusiskai nei angliskai
kalbantys (be linksniu, giminiu ir pan), bet px... man tie ju pasakojimai -
as vaizdu vaziuoju.

Gimp