Tema: Re: Ekskursijos iš vietinių Egipte, Hurgadoje
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-29 20:53:21
mes irgi absoliuciai viska ish vietiniu emem, jokiu problemu. be jokiu
rekomendaciju, patys pasnekejom su vienais, kitais, atsirinkom kas mums
atrode patikimiau, ir viskas 100% gavosi puikiai. I Kaira vaziavome irgi
dviems dienoms, keliones nepatogumai su kaupu atpirko keliones nepatogumus.
Vat kiek pasaulio apkeliaves, bet i Kaira esu nusprendes dar gryzt kadanors.
Dviems dienoms nuvykus, nebera tokio beprotisko lekimo kaip per viena para
reiketu aplekt. Kai nuveze i viesbuti, is jo dar patys pasiplovem, susiradom
kazkoki vietini ciuva, kuris pasiule pasiplaukioti po naktini Kaira Nilu,
laive nacionaliniu sokiu vakaras :) ir t.t., vidurnaktyje lazeriu show prie
piramidziu...
kairo turgus irgi paliko nemenka ispudi, nes buvom totaliai pasiklyde,
nuvarem kur jokio turisto nebesutiksi, tai prisipirkom tikrai kokybisku ne
skardiniu, o lietu zalvario kaljanu uzh nerealiai pigiai ir kitokio shudo.
ryshkiai pataikem i vietiniu  turgu vietiniams. Dar skersgatvio gale
isirovem i mecete kazkokia, tai ish ten mus ishmete :D
aisku dar aplankytas Egipto nacionalinis muziejus. kazkaip po egipto
muziejaus, i kur benueiciau, gaidys kazkoks atrodo visi muziejai (nelabai as
ju megstu, bet Cikagoje turejau mallonumo aplankyt 6 muziejus :D)
O Novaturas pamenu irgi labai gasdino mus egipte, kad butinai reikia imti
ish ju.