Tema: Re: Keliones aplink pasauli kaina
Autorius: Liudas Druska
Data: 2009-03-04 21:07:51
idėja visai įdomi, bet siūlau pasiieškoti žmonių jau vykdžiusių ar dar
tebevykdančių tokį projektą, daug patirties įgausi. O aš prisilaikyčiau jau
kažkieno sakytos nuomonės - turėtum keliauti žeme. Pažįstu vieną estą, kuris
dirbti į australiją važiavo žeme, per kaukazą, indiją, japoniją ir t.t.
Nuotykiai visam gyvenimui.
Ir kelionės periodą mažinti kokius 2x..... čia iš asmeninės patirties, kaip
žmogaus metus prasiplaškiusio po gūdžiuosius rytus :)