Tema: Re: Keliones aplink pasauli kaina
Autorius: Plootas
Data: 2009-03-04 12:47:34
Dekui, taciau keliones mintis yra tokia: 1-2 metai neprisirisant prie
konkretaus plano, tik islaikant bendra krypti
(Europa->Azija->Okeanija->S.Amerika->Europa).

Turiu omeny kad konkretaus plano susidarymas apribojia galimybe improvizuoti
ir elgtis pagal situacija.
Pvz atskridus i Delhi mintis yra likti 2-3 menesiam Azijoje ir po truputi
priarteti iki Tailando. O gal planai pasikeistu ir pasiektume Singapura ar
Kinija vietoj Tailando.

Zodziu noras yra isivertinti kiek galetu kainuoti bilietai ir juos pirkti
tada ir is tos vietos is kurios nori isskristi (nebutinai, kad rytoj
skristi, tad manau kainos nebutu per daug didesnes).
Tai vat ir idomu, kiek arti realybes mano surasti skrydziu tarifai. Jeigu is
tikro realu per pasauli perskristi uz maziau nei 10 000lt., tada kol kas
info uztenka :)