Tema: Re: Online check-in Ryanair
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-03-03 08:46:45
"alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message
news:goh81n$2ug$1@trimpas.omnitel.net...

Kad moketi reikes, tai tiesa, tik as manau paprasciausiai padidins
bagazo mokesti ir tiek.
Ir kaip sakiau, nemanau, kad dar siemet ta igyvendintu.

O siaip visi tie papildomi mokesciai pas ryanaira mano nuomone yra
daugmaz normalus

    Normalus nenormalus - galima diskutuoti...

 (isskyrus, kad perkant antra lagamina nedideja 15 kg
limitas - ten jau scamas biski).

O kodel jis turetu dideti?? Juk dauguma iprate prie 20kg normos, lagaminai
(vidutinio dydzio) daromi tokio dydzio, kad viduje sudeti rubai svertu apie
20 kg , o cia bac - 15 kg. Daug kas suzino, tik ateje i aerouosta....  Tas
pats ir su rankiniu bagazu. Gerai, kad galima 10kg, o ne 8, taciau cia gali
buti tik vienas daiktas...  Oi, graziu vaizdu prisiziurejau aerouoste, kai
zmones galvojo, kur ikisti i maza rankinio bagazo tasyte fotoaparato tashe,
tik ka nusipirta buteli ar buterbroda.......

Audrius K.

Ir kad kas nesugeba perskaityti taisykliu ir daryt kaip reikia ir uz tai
gauna susimoketi - tame nieko blogo - jie subsidijuoja mano pigius
skrydzius :)