Tema: Re: Online check-in Ryanair
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-02 10:56:03
Frankfurto (ir ne tik) oro uoste, jei nenori laukti čekinimosi eilėje,
galima įsičekinti spec. terminale su kreditine kortele. Bet nežinau, ar taip
galima oro uostuose, kur tupia Ryanairas

"alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message

ALORA wrote:
> EEE (Europos ekonominei erdvei) priklauso ES valstybės narės + Norvegija,
> Lichtenšteinas ir Islandija. Tda tavo ATK yra ir ES, ir EEE tapatybės
> kortelė:) Aš čekinausi su pasu, atrodo. O pačiam oro uoste  - su kreditine
> kortele. Betgi paskambyk į Ryanairo atstovybę ir viską sužinosi tiksliai.
> Tik skambinti reikia laiku, kai koks nors skrydis jų yra, nes bent jau
> anksčiau visą dieną jie nesivargino dirbti

Jo, lietuviška asmens tapatybės kortelė gerai (ir skambint nėra ko).

O va kam kreditinę naudojai neaišku - tikrai vietoj paso ji netinka :)