Tema: Re: Skotija
Autorius: richo
Data: 2009-02-27 09:46:30
Tu nekreipk ten demesio i taskus ir laika... :) as ten siaip sutampiau
aplinkui, kad matytum kur mes apvaziavom. O laiko ten mes turejom sociai dvi
savaites, uz vairo per diena apie 2-3 val. neskubejom. Ten siaureje nelabai
ir paskubesi, kelias siauras ir vingiotas su praselinkimais nors masinu
siaureje laaabai mazai beveik ir nebuvo, visur avis laksto tad neisibegesi,
bet ir nera kam, kur besisuksi grozis :)