Tema: Re: Skotija
Autorius: richo
Data: 2009-02-26 19:11:38
Mes mazdaug taip apvaziavom...

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=edinburgh&daddr=A90+to:A9+to:Helmsdale,+Jungtin%C4%97+Karalyst%C4%97+to:A99+to:A894+to:A832+to:57.518773,-5.652466+to:A87+to:A855+to:A850+to:A85%2FGeorge+St+to:edinburgh&hl=lt&geocode=%3BFVhiZQMdTBze_w%3BFXzrbAMdJi7A_w%3B%3BFepmfgMdTPzQ_w%3BFX6degMd23Sy_w%3BFdzWcQMdbO6q_w%3B%3BFfYUagMdTvSp_w%3BFW3LbwMdBo-g_w%3BFYZ4bAMdaBqc_w%3BFcbPXAMden-s_w%3B&mra=dpe&mrcr=3&mrsp=7&sz=8&via=1,4,6,7,9&sll=57.424252,-4.768066&sspn=2.126603,4.943848&ie=UTF8&ll=57.046706,-3.68042&spn=4.297836,9.887695&z=7