Tema: Re: Canada - Ottawa / ka vertetu aplankyti
Autorius: Vilmis
Data: 2010-09-11 13:03:52
na vaziuoji i viena is neidomiausiu vietu Kanadoje, tai nelabai ten yra
labai ispudingu vietu. Idomesni parkai per
pora dienu nelabai pasiekiami.
Bus ruduo, tai gali uzsukti i Gateno parka salia Otavos Kvebeko puseje, ten
grazu kai lapai pradeda keisti spalva.
http://www.canadascapital.gc.ca/bins/ncc_web_content_page.asp?cid=16297-16299-10170-49685-49688&lang=1

Jei vaziuosi su masina link krioklio, tai gali uzsukti i 1000 salu ant
JAV/Kanados sienos, tik ten kai kurios salos yra
JAV pusej, tai reikia paso su galiojancia viza, norint jose islipti.
http://www.visit1000islands.com

siaip iki Niagaros gali buti jog greiciau nuvaziuotum vaziuodamas per JAV,
aplenkdamas Ontario ezera is rytu puses,
nes aplink Toronta daznai kamsciai buna, o miestas su visais priemiesciais
labai ilgas palei ezero pakrante.

I siaure nuo Montrealio yra Mont-Tremblant nacionalinis parkas
http://www.sepaq.com/pq/mot/index.dot?language_id=1
ten rudeni irgi turetu buti grazu.