Tema: Re: Canada - Ottawa / ka vertetu aplankyti
Autorius: Gimp
Data: 2010-09-03 13:01:45
Jo, teisingai civilizacijos ten muziejus o ne karo (seniai buvo) :). Iki
Niagaros - dafiga vaziuot (koks 600 km.), bet jei labai nori - turbut
geriausia bus skristi i Toronta, is ten su nuomota masina prie krioklio ir
analogiskai atgal. Per diena susisuksi, lektuvai skrenda kas 1h is Toronto i
Otawa, kainu paziurek pats.

Gimp