Tema: Re: Varsuva
Autorius: Dautarte
Data: 2010-09-17 00:42:40
"70005" <> wrote in message news:i6trq3$mv4$1@trimpas.omnitel.net...
| "roniz" <> wrote in message
| <...>
<...>

| Viskas teisingai, tik tas karo (tiksliau, technikos) muziejus yra ne
mieste,
| o tolimam priemiesty (kaip kokios Grigi¹kes ar net Vievis). Čia prakti¹kai
| viskas sudeta, kas ten yra:)
| http://www.toli.lt/Technika/Motorizacijos%20muziejus/index.html

Ne. Neteisingai ;)
Senu automobiliu muziejus yra kaime Otrebusy ir tai bus uz Varsuvos
(http://www.muzeum-motoryzacji.com.pl/). O karo muziejus yra paciame
Varsuvos centre. Tai yra dalis Nacionalinio Muziejaus (Muzeum Narodowe -
http://www.mnw.art.pl/, sestadieniais nemokamai) pastato - al. Jerozolimskie
(http://www.muzeumwp.pl/). Is tikruju "kieme" yra karines technikos
ekspozicija, kuria galima pamatyti nemokamai. Treciadieniais iejimas i visa
muzieju yra nemokamas. Plius sis karo muziejus turi filiala po atviru
dangumi (per brangu buvo laikyti visa technika miesto centre) gatveje
Powsinska.Muzieju labai rekomenduoju. Tikrai idomus.

O siaip pamtyti yra ka ir dauguma jau paminejo. Viska priklauso nuo poreikiu
;)
Jei ka, galiu atsakyti i klausymus. Varsuva man kaip ir kasdienybe bei
"kasnaktybe" ;)