Tema: Re: Varsuva
Autorius: 70005
Data: 2010-09-16 22:39:47
"roniz" <roniz@mail.lt> wrote in message
news:i6sgn9$fjd$1@trimpas.omnitel.net...
> Jeigu pirma karta ten, tai kaip ir kiekviename mieste
> yra, i ka paziureti.
> Is virsaus i Varsuva gali pazet nuo kulturos ir mokslo rumu (didelis
> stalinistinis pastatas:) apzvalgos aiksteles,
> nors siaip brangu pasikelt ten, 35zl berods.
> Yra fainas karo muziejus, kurio kieme pilna karines technikos - lektuvai,
> tankai ir kt. Iejimas nemokamas i kiema.
> Senamiesti irgi verta praeiti nuo barbakano ir per kelias aikstes.
> Lazienki parkas grazus, jei gamta patinka - parke rumai, tvenkiniai, povai
> vaiksto laisvai :)
> [...]

Viskas teisingai, tik tas karo (tiksliau, technikos) muziejus yra ne mieste,
o tolimam priemiesty (kaip kokios Grigiškės ar net Vievis). Čia praktiškai
viskas sudėta, kas ten yra:)
http://www.toli.lt/Technika/Motorizacijos%20muziejus/index.html

Čia minėtas Vilanovo parkas man patiko mažiau nei Lazienki, o yra žymiai
toliau nuo centro.