Tema: Re: HELP: pirmas blynas svyla po biski
Autorius: speed
Data: 2010-09-15 10:15:27
Taigi, kad dabar nei jie, nei aš negalim įrodyti savo teisybės. Kol kas aš
laukiu iš jų laiško su detalesniais paaiškinimais, kokiu pagrindu jie mane
taip baudžia. Aš pasirašiau tik ant vieno popierėlio pasiimant mašiną. Ant
jo buvo sužymėti pažeidimai, padaryti iki manęs. Kas nutiko mašinai po to
kai ją palikau parkinge - vienas Dievas težino.... nu gal nebent dar
filmavimo kameros..?