Tema: Re: HELP: pirmas blynas svyla po biski
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-15 09:53:54
man lietuvisai buvo kažkada nuskaičiavę mol už ne pilną paliktą baką
(nuskaičiavo, kaip už tuščią). Pakėlus vėją, pinigus grąžino... O mašiną
grąžinti niekam dažnai pasitaiko - jeigu koks skrydis anksti, tai tik
raktelius įmeti į autonuomos pašto dėžutę, ir tiek.
Gal mėgink parašyti vadovybei, kad nesutinki ir kad darbuotojas automobilio
neapžiūrėjo ir pareikalauk įrodymų - tos vietos nuotraukų prieš tau
išnuomojant ir apgadinimų. Teisiniu požiūrių nei viena pusė įrodymų neturi,
todėl viskas priklauso nuo geros arba blogos valios. Bet dar reiktų
pasiskaityti jų nuomos taisykles - galbūt ten parašyta, kad tu privalėjai
pasirašyti nustatant apgadinimą. Tu nepasirašei ir tai jau gali būti tavo
koziris