Tema: Re: RyanAir ir streikas
Autorius: Ash
Data: 2010-08-18 10:35:35
Dėl įspūdžių nesiskundžiu- tikrai įdomi ir turininga kelionė, pateisinanti
net padvigubėjusį biudžetą.
O dėl Paryžiaus- ką aš žinau, sėdėti vasarą mieste su vaikais- nesužavėjo.
Svarstėme galimybę keisti kelionės maršrutą, bet stabdė tai, kad grįžimo
bilietai buvo Porto-Bristol-Kaunas.

Ed.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5374 (20100817) __________

http://www.eset.com