Tema: Re: RyanAir ir streikas
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-08-13 14:31:17
atsiimt pinigus ir keliaut taip, kaip išeina. Aviakompanija įsipareigoja "kaip galima greičiau pristatyti iki galutinio taško", bet jei tas greičiausias variantas yra už penkių dienų, arba lauki su jų mokama nakvyne, arba susigrąžini pinigus ir darai kaip nori.
esant F.M. aviakompanija taip pat net nenagrinės pretenzijos dėl patirtų tolesnės kelionės nuostolių, nes tu tai patyrei ne dėl jų kaltės.