Tema: Re: q: vokietija, traukiniai, transportas
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-12 10:50:35
mes anksčiau irgi nemažai su ICE važinėjom, nes greitai, kamščiuose stovėt
nereikia ir laiką galima kaip nors išnaudoti. Bet pastaruoju metu kažkoks
bardakas su traukiniais. Daug tiesioginių maršrutų panaikinta, vos ne visur
važiuoji per Frankfurtą, traukiniai vėluoja, nuolat nespėji į sekantį
traukinį ir ICE apšnerkšti kaip sovietiniai traukiniai. Žodžiu,
brangiausiasis net DB kortos atsisakė, nes net ir su visom nuolaidom laiko
sąnaudos tokios didelės, kad neapsimoka. Juk vėlavimai bahn.de puslapyje
nenurodyti ;)
O apie regioninius pažįstami studenčiokai ir pasakojo, kad situacija visai
prasta. Kažkas ten po to streiko apie naujametį pas juos atsitiko.

Bet aišku, jeigu savaitgalis ir labai nedega, galima mėginti su tuo grupiniu
bilietu