Tema: Re: q: vokietija, traukiniai, transportas
Autorius: alm
Data: 2010-08-11 11:51:22
2010.08.10 19:59, keksas rašė:

> Hertz turi mazalitraziu po 40 euru.

na man paskutini karta Hertz dave Opel Astra parai už 20 eur, aišku ne
visada būna akcijos su 50% nulaida ir ne visada mašinos upgrada gauni :)

o grįžtant prie temos - Vokietijoje vietiniais traukiniais savaitgaliais
iki 5 žmonių už 37 eur su gražaus savaitgalio bilietu visą dieną gali
važiuoti kur tik nori

ir darbo dienom jei reik žemės bilietai už dvidešimts kelis eurus irgi
tinka važinėtis daug grupei visą dieną, o ir minimalią nuolaidą į
muziejų gauni, tik nuo weeze iki vietos per 3 žemes važiuot reiks

be to siūlyčiau tiek nusigavus aplankyti abu muziejus, Speyerio ir
Sinsheimo, nėra jie toli viens nuo kito