Tema: Re: pagelbekit del ryanair
Autorius: juodvarnis
Data: 2010-08-02 10:20:38
man irgi mete, bet kazkokiu budu sugebejo rezervuoti skrydi, gavau emeila
apie patvirtinima, su rezervcijos nr. bandziau online checkin ir mete tapati
errora, tada isjungiau firefox ir isijungiau sena gera exploreri :) ir
viskas kaip sviestu praejo ir gavau boarding pass... na ziuresiu, teks
vietoje aiskintis... ne mano problemos jeigu jie nenuskaiciavo pinigu, as
piktybiskai aisku nenuiminesiu pinigu nuo saskaitos, bet tikiuosi nereikes
moketi tos dienos bilieto kainos