Tema: Re: pagelbekit del ryanair
Autorius: Edmundas
Data: 2010-08-02 10:16:15
Buvo man panasi situacija 2006m vasara. Pirkau bilietus internetu is
RyanAir. Pinigu nuo saskaitos nei rezervavo, nei nuskaite. Zinoma kaip
tikras lietuvis dziaugiausi, kad taip nutiko. Po kazkiek laiko (gal po
savaites) nuo saskaitos nuskaite 2kart ta pacia suma. Tuo metu buvo
kazkokie sutrikimai swedbanko sistemoj, tai gal susije. Parasiau laiska
i swedbanka ir dar ta pacia diena grazino puse sumos ir graziai
atsiprase uz patirtus nepatogumus. Taip pat panasios situacijos yra buve
su viesbuciu rezervacija/apmokejimu. Rezervuoja pinigus kuomet jau bunu
grizes is keliones.
Tad manau verta ir tau tiketis, kad pinigus anksciau ar veliau nuo
saskaitos nurasys.